Гарачая лінія:

8 (017) 3946223

Тэлефон даверу:

8 (017) 357-45-65

Версія для слабавідушчых

Версія для слаба чуюць

RU BY
  • Аб прадпрыемстве
    Пра нас Структура Кіраўніцтва Кантакты і рэквізіты
  • Паслуга
  • Вакансія
  • Інфармацыя
    Супрацьдзеянне карупцыі Адзіныя дні інфармавання БРСМ Дзяржаўная сімволіка
  • Прафсаюзнае жыццё
  • Пра здароўе
    Адзіныя дні здароўя Інфармацыя аб спосабах пераадолення і лячэння нікацінавай залежнасці Аказанне псіхолага-псіхатэрапеўтычнай дапамогі ахвярам гвалту ДЫСПАНСЕРНАЕ НАЗІРАННЕ Эпідэмія КАР'Ю Птушыны грып і іншыя віды заанозна грыпу Артыкул Наркалагічная дапамога
  • ЗВАРОТЫ ГРАМАДЗЯН
    Асабісты прыём Электронны зварот Парадак разгляду зваротаў грамадзян
  • Адміністрацыйныя працэдуры
  • Навіны
    Падзеі Агляд падзей

Гарачая лінія:

8017-399-65-25,8017-341-77-72

Тэлефон даверу:

8-017-357-45-65
Галоўная>Інфармацыя>Адміністрацыйныя працэдуры

Адміністрацыйныя працэдуры

  • Супрацьдзеянне карупцыі
  • Адзіныя дні інфармавання
  • БРСМ
  • Дзяржаўная сімволіка

Пералік адміністрацыйных працэдур


ПАРАДАК АБСКАРДЖАННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНАГА РАШЭННЯ.

ПАДАЧА АДМІНІСТРАЦЫЙНАЙ СКАРГІ


Артыкул 30. Парадак абскарджання адміністрацыйнага рашэння

1. Зацікаўленая асоба і трэцяе твар валодаюць правам на абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку.

2. Адміністрацыйная скарга накіроўваецца ў вышэйстаячы дзяржаўны орган (вышэйстаячай арганізацыі) альбо ў дзяржаўны орган, іншую арганізацыю, да кампетэнцыі якіх у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ставіцца разгляд такіх скаргаў (далей - орган, які разглядае скаргу).

3. Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца пасля абскарджання такога рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку, калі іншы парадак абскарджання не прадугледжаны заканадаўчымі актамі.

У выпадку адсутнасці органа, які разглядае скаргу, адміністрацыйнае рашэнне ўпаўнаважанага органа можа быць абскарджана непасрэдна ў суд.

Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Грамадзянскім працэсуальным або гаспадарчым працэсуальным заканадаўствам.

Артыкул 31. Тэрмін падачы адміністрацыйнай скаргі

1. Адміністрацыйная скарга можа быць пададзеная ў орган, які разглядае скаргу, на працягу аднаго года з дня прыняцця абскарджваемага адміністрацыйнага рашэння.

2. Орган, які разглядае скаргу, мае права аднавіць тэрмін падачы адміністрацыйнай скаргі ў выпадку пропуску такога тэрміну па ўважлівай прычыне (цяжкая хвароба, працяглая камандзіроўка і інш.).

Артыкул 32. Форма і змест адміністрацыйнай скаргі

1. Адміністрацыйная скарга падаецца ў пісьмовай або электроннай форме.

2. У адміністрацыйнай скарзе, якая падаецца ў пісьмовай форме, павінны ўтрымлівацца:

  • найменне органа, які разглядаў скаргу;
  • звесткі аб зацікаўленай асобе і трэцяй асобе (далей, калі не пазначана іншае, - асоба, якая падала адміністрацыйную скаргу):
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), месца жыхарства (месца знаходжання) - для грамадзяніна;
  • найменне і месца знаходжання - для юрыдычнай асобы;
  • найменне ўпаўнаважанага органа, які прыняў адміністрацыйнае рашэнне, якое абскарджваецца;
  • сутнасць адміністрацыйнага рашэння, якое абскарджваецца;
  • падставы, па якіх асоба, якая падала адміністрацыйную скаргу, лічыць адміністрацыйнае рашэнне, якое абскарджваецца, неправамерным;
  • патрабаванні асобы, якая падала адміністрацыйную скаргу;
  • пералік дакументаў і (або) звестак (пры іх наяўнасці), якія прадстаўляюцца разам з адміністрацыйнай скаргай;
  • подпіс грамадзяніна, або подпіс кіраўніка юрыдычнай асобы або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць адміністрацыйную скаргу, або подпіс прадстаўніка асобы, якая падала адміністрацыйную скаргу.

3. Адміністрацыйная скарга ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг з выкарыстаннем сродкаў ідэнтыфікацыі, указаных у абзацах трэцім і чацвёртым частцы першай пункта 6 артыкула 14 гэтага Закона.

У адміністрацыйнай скарзе, якая падаецца ў электроннай форме, павінны змяшчацца звесткі, указаныя ў абзацах другім-восьмам пункта 2 гэтага артыкула.

У выпадку падачы адміністрацыйнай скаргі ў электроннай форме не патрабуецца падпісання электронным лічбавым подпісам дакументаў і (або) звестак, якія прыкладаюцца да яе, калі іншае не прадугледжана заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь.

(гл.7, Закон Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008г. №433-3 (рэд. ад 15.07.2017г.) «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»)

Х

Паважаныя наведвальнікі!

Мы чакаем ад вас смс паведамленне на нумар + 375 (29) 148-04-89 (Velcom).

  • Аб прадпрыемстве
  • Паслуга
  • Вакансія
  • Інфармацыя
  • Прафсаюзнае жыццё
  • Пра здароўе
  • Звароты грамадзян
  • Адміністрацыйныя працэдуры
  • Навіна

Гарачая лінія:

8 (017) 3946223

Графік працы:

пн - пт з 8.30 - 17.00; сб,нд - выходныя

Персанальныя дадзеныя


www.png
www.png

Распрацоўка сайтаў - ArtisMedia
© Гандлёва-вытворчае камунальнае ўнітарнае прадпрыемства «Камбінат харчавання «Вітамін»